WIRTUALNY SEKRETARIAT

Ile razy jadąc w podróż służbową, miałeś poczucie niezałatwionych spraw? Czy wiesz, że blisko 50% transakcji nie dochodzi do skutku przez nieodebrany telefon lub zbyt późną reakcję na zapytanie klienta? Czy stać Cię na to, żeby generować 2x mniejsze zyski z tak prozaicznych powodów?
Wirtualny Sekretariat to idealne rozwiązanie dla firm, które do prawidłowego funkcjonowania potrzebują w pełni funkcjonalnego biura, a jednocześnie poszukują oszczędności w tym zakresie. Fizyczny wynajem lokalu często wiąże się z wysokimi opłatami, koniecznością zakupu wyposażenia i zatrudnieniem osoby do obsługi biura.
Nasza usługa pozwala znacznie ograniczyć te koszty, poprzez zdalną obsługę Państwa przedsięwzięć, realizowaną przez profesjonalny personel. Wirtualni asystenci zapewniają w pełni funkcjonalną obsługę biura firmy za kwotę wielokrotnie niższą w stosunku do kosztów generowanych przez tradycyjne biura.
Poznaj szereg korzyści i oszczędności wynikających z korzystania z usług wirtualnej asystentki w Twojej firmie:
- Ograniczenie kosztów związanych z wynajmem biura – średnio 2000 – 4000 zł miesięcznie
- Ograniczenie kosztów związanych z etatem sekretarki (wynagrodzenie, ZUS i podatki) – średnio 3000 – 5000 zł miesięcznie
- Ograniczenie kosztów związanych z wyposażeniem stanowiska pracy – średnio 2000 – 3000 zł jednorazowo
- Ograniczenie kosztów związanych z obsługą biurową i prowadzenia dokumentacji pracowniczej – średnio 400 zł miesięcznie
- Zwiększenie poziomu obsługi klienta, dzięki zagwarantowaniu kontaktu z firmą
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi połączeń telefonicznych przez wykwalifikowaną, przeszkoloną osobę
- Rozliczenie tylko za realnie przepracowane godziny (brak abonamentu!)
- Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój Twojej firmy
- Zapewnienie działania firmy, podczas gdy jesteś na spotkaniu biznesowym, szkoleniu, wyjeździe służbowym lub urlopie
Łączne oszczędności miesięczne: średnio 5400 – 9400 zł
Łączne oszczędności jednorazowe: 2000 – 3000 zł
Oferta standardowa:
- Dedykowany numer stacjonarny (możliwość ustawienia przekierowania z dotychczasowych numerów firmy)
- Dowolne godziny funkcjonowania sekretariatu od 08:00 do 21:00, od poniedziałku do piątku
- Przyjmowanie dowolnej liczby połączeń (w tym możliwość przedstawienia podstawowej oferty firmy)
- Wykonywanie połączeń (w tym prosta sprzedaż – poinformowanie klienta o ofercie firmy, wysłanie oferty mailem)
- Praca na oprogramowaniu typu CRM do zarządzania sekretariatem
- Odbieranie korespondencji + skan i wysyłka mailowa (adres do korespondencji)
- Powiadomienia SMS o zdarzeniach
- Obsługa korespondencji mailowej
- Obsługa kalendarza
Zastanawiasz się jak to działa? Sprawdź przykład funkcjonowania wirtualnego sekretariatu
- Klient wybiera numer Twojej firmy (możliwość przekierowania na nasz numer)
- Twoja recepcjonistka odbiera połączenie i wita klienta we wcześniej ustalony sposób
- Wirtualna asystentka/ asystent notuje pytanie klienta lub udziela odpowiedzi w podstawowym zakresie (jeżeli nie zna odpowiedzi przekierowuje telefon do Ciebie lub notuje pytanie i przekazuje je Tobie w ustalonej formie – mailowej lub telefonicznej)
- Szczegóły kontaktu wpisywane są do kalendarza lub systemu CRM, w którym znajdziesz całą historię kontaktów lub jako lista kontaktów wysyłana na koniec dnia roboczego
Ile to kosztuje?
Do każdego klienta i każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Wysokość naszego wynagrodzenia uzależniona jest od rodzaju świadczonych usług, ilości czasu, który poświęcamy na ich realizację, oraz od stopnia ich skomplikowania.
Masz pytania? Zadzwoń +48 794 203 406 / Napisz