POZYCJONOWANIE W GOOGLE MAPS
Posiadanie profilu w Google Moja Firma (GMF) jest jednym z najważniejszych kroków do lokalnej promocji biznesu w internecie. Dzięki niemu Google umieszcza wizytówkę firmy w lokalnej wyszukiwarce i Mapach Google. Po wprowadzeniu odnośnika do strony na swoim koncie w Google Moja Firma, Google Plus i Google Maps informacje wiążą się z wyszukiwaniem.
Kiedy użytkownik szuka usług i produktów, które firma oferuje w danej miejscowości, Google daje możliwość odwiedzenia konkretnej strony. Wizytówka Google sprawia, że przedsiębiorstwo częściej wyświetla się w wyszukiwarkach, co w przypadku małych miejscowości jest bardzo ważne. GMF jest także świetnym sposobem na uzupełnienie działań pozycjonowania w organicznych wynikach wyszukiwania. W przypadku większych miejscowości pomaga osobom na łatwiejsze dotarcie do siedziby i zdobywanie dodatkowych zapytań. Argumentem silenie przemawiającym za obecnością w Google Moja Firma jest to, że zazwyczaj wizytówki pojawiają się nad wynikami organicznymi.
Dla kogo jest GMF?
Zastanawiasz się dla jakich typów działalności i branż obecność w Google Moja Firma ma znaczenie? Odpowiedź jest bardzo prosta. Dla wszystkich! Oczywiście są działalności, dla których jest to szczególnie ważne jak kosmetyczka, fryzjer, mechanik, hotel, restauracja czy sklep. Co łączy te działalności? Prowadzenie biznesu na lokalnym rynku. Przedsiębiorcy, którzy posiadają siedzibę stacjonarną swojego biznesu, powinni umieścić ją w Mapach Google. To doskonała okazja do promocji dla firm, których strona internetowa nie jest wystarczająco atrakcyjna i prawidłowo zoptymalizowana. Wizytówki Google służą nie tylko właścicielom firm, ale również klientom, którzy mogą:
✔ sprawdzić adres lokalnej usługi
✔ zapytać o dokładną trasę dojazdu,
✔ przesłać lokalizację firmy innym użytkownikom,
✔ wystawić opinię, na którą administrator może odpowiedzieć,
✔ zadać szybkie pytanie, które trafi do skrzynki mailowej,
✔ automatycznie połączyć się z numerem telefonu,
✔ obejrzeć zdjęcia umieszczone w wizytówce i dodać własne,
✔ zasugerować zmiany w treści wprowadzonej na profilu,
✔ wejść na stronę internetową firmy.
Darmowa Usługa Optymalizacji Wizytówek Google Moja Firma
Jeżeli mają Państwo firmę i jeszcze nie korzystają z Google Moja Firma/Google Maps lub wizytówka jest już założona, ale nie znajduje się na pierwszych pozycjach to chętnie pomożemy w założeniu/zoptymalizowaniu istniejących już wizytówek firmowych w Google Moja Firma.
Z wizytówek korzystać mogą małe lokalne firmy jak i duże korporacje z filiami (wtedy dla każdego oddziału tworzona jest oddzielna wizytówka), sklepy internetowe lub blogi. Nie trzeba posiadać firmy, aby móc założyć wizytówkę. Wystarczy podczas zamawiania usługi podać, czy mamy założyć wizytówkę czy też zoptymalizować już istniejącą.
W ramach Darmowej Usługi optymalizujemy wizytówkę pod wskazane frazy kluczowe i lokalizację (jeżeli dotyczy), wypełniamy wszystkie niezbędne dane, usługi, dodajemy nowe moduły, zdjęcia i ofertę. Piszemy również krótki, unikalny opis firmy i jej oferty. Dzięki temu wizytówka staje się pełnowartościowa dla Google i internautów, którzy na nią trafią
Jak podaliśmy wyżej, optymalizujemy istniejące wizytówki lub w przypadku braku założonego profilu – tworzymy go od podstaw.
Poprawienie pozycji wizytówki w Google Moja Firma pomoże Ci nie tylko zwiększyć ruch na stronie, ale i w sklepie stacjonarnym.
Jeżeli więc zależy Ci na dotarciu do lokalnych klientów, to dobrze dopracowana wizytówka w GMF powinna znaleźć się na Twojej liście must-have.
Oferta jest ważna do 30.09.20
Publikacja Opinii w Google
Opinie w Google – dlaczego są takie ważne?
Każdy przedsiębiorca lokalny chce, aby jego usługi lub produkty były widoczne dla Klientów z regionu. To normalne i zrozumiałe mechaniki reklamy. Nie da się jednak ukryć, że coraz większa ilość lokalnych Klientów szuka usług lub firm za pomocą sieci, a dokładniej za pomocą Google Maps. Sama wyszukiwarka nie promuje jednak firm, które mają nową wizytówkę lub nie są wiarygodne – w to miejsce pojawiają się firmy mające o wiele dłuższą historię czy też opinie użytkowników. Dlatego zakładając nową wizytówkę firmy czy dodając punkt do Google Maps, warto zadbać, aby pod wpisem pojawiły się opinie i recenzje – dzięki temu algorytm o wiele szybciej wypromuje Twoją wizytówkę, wyświetlając ją na górze wyników wtedy, gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał usług lub produktów, które oferuje Twoja firma.
Co możesz zyskać dzięki opiniom w Google?
Załóżmy, że masz już założoną wizytówkę Google Moja Firma/punkt w Google Maps. Jak podaliśmy wyżej, nowe wizytówki po zweryfikowaniu nie mają szans, aby pojawić się na pierwszych wynikach wyszukiwania – potrzeba czasu, opinii a także uwiarygodnienia, że Twoja firma oferuje wysokiej jakości usługi. Dotyczy to zarówno niszowych słów kluczowych czy też o wiele bardziej konkurencyjnych branż (taka sama zasada panuje w odniesieniu do miast – czym większy region, tym trudniej, aby nowe wizytówki i firmy mogły przebić się w Google i być wyświetlane przed konkurencją z większym stażem). Algorytm skrupulatnie to sprawdza, dlatego największe firmy dbają o to, aby profile firm w Google miały historię, były zweryfikowane i ciągle dostawały opinie – oczywiście te przychylne.
Zasada jest prosta – czym wyżej wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania czy też w aplikacjach i usługach typu Google Maps (dotyczy zarówno wyszukiwania lokalnego, na komputerach lub mobilnie), tym więcej Klientów dla Twojej firmy, co bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa.
Co ważne, przychylone opinie w Google uwiarygodniają firmę i stanowią realną reklamę – prócz faktu, że wizytówka firmy jest wyświetlana wysoko w mapach Google, potencjalni Klienci czytając korzystne opinie i recenzje, o wiele chętniej zdecydują się na sprawdzenie usług lub produktów lokalnej firmy – zamawiając usługę u nas, zyskujesz nie tylko wysoką pozycję wizytówki w Google, ale także realną reklamę szeptaną, która zapewni Ci jeszcze więcej Klientów!
Usługa publikacji opinii i komentarzy w Google.
Dysponujemy zweryfikowanymi kontami z historią (również takimi, które mają status przewodników lokalnych), z których możemy napisać opinię/recenzję Twojej firmy. Dzięki tej usłudze, profil działalności zyska nowe opinie i pozwoli Ci jeszcze lepiej wypozycjonować wizytówkę Google w mapach i aplikacjach mobilnych, co przełoży się bezpośrednio na jeszcze lepsze i skuteczniejsze dotarcie do Klientów szukających usług/produktów z Twojej okolicy.
Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, które chcą zdobywać lokalnych Klientów za pomocą Google Maps i poprzez wizytówki Google Moja Firma, uruchomiliśmy usługę pisania opinii w Google. Oto najważniejsze cechy naszej usługi:
Wszystkie opinie publikujemy z kont zweryfikowanych (konta zakładane w 2016-2018 roku).
Każda opinia/recenzja jest różnej długości tak aby wyglądały one na jak najbardziej naturalne, publikujemy unikalne wypowiedzi na temat produktów/usług firmy.
Jeśli zdarzy się sytuacja, że Google usunie opinię w ciągu 30 dni od oddania raportu to zostanie ona uzupełniona nową.
Opinie publikowane z różnych IP.
Do dyspozycji posiadamy konta męskie i żeńskie.
Kilka kont posiada status lokalnych przewodników (co zwiększa ich wiarygodność dla algorytmu i innych )
Opinie pisane są z profili z historią, aktywnych i wiarygodnych dla Google.
Dodawanie postów rozkładamy w czasie ( 30-60 dni roboczych ), aby cały proces uwiarygodnić przed Google i innymi użytkownikami. Ostateczny czas realizacji zlecenia uzależniony jest od wieku wizytówki oraz jej historii co opisujemy kilka akapitów wyżej.
Dysponujemy ponad 150 zweryfikowanymi kontami. Aktualnie do zamówienia dostępne są pakiety:
- 5 opinii / 50 zł
- 10 opinii / 100 zł