Wsparcie Komputerowe Seniora
Kiedy opłaca się skorzystać z pomocy
Zawsze wtedy, kiedy zachodzi taka konieczność. Jeśli się na czymś nie znamy, zależy nam na czasie, chcemy mieć pewność, że wszystko zostanie zrobione zgodnie ze sztuką – wówczas zdecydowanie lepiej zwrócić się do fachowca. Co więcej, informatyk jest w stanie zagwarantować szybkość wykonania usługi przy pomocy zdalnego dostępu do komputera . Sami możemy stracić dużo czasu, chcąc oszczędzić samodzielnie podejmując się zadania, a czasami nawet pogorszyć problem.
Oferuję także pomoc przy doborze i zakupie sprzętu komputerowego dla osób starszych.
W czym pomagamy
Komputery – Laptopy
Problemy, które możemy rozwiązać na komputerach stacjonarnych i laptopach:
– Instalacja i konfiguracja Systemu Operacyjnego
– Usuwanie wirusów, trojanów malewaerów, dialerów, itp…
– Optymalizacja działania komputera
– Naprawa nagłych awarii
– Nauka obsługi programów komputerowych
Smartfony, Tablety
Przesyłanie plików między urządzeniami, instalowanie aplikacji, prowadzenie i dostosowywanie ustawień do własnych potrzeb. Służymy również poradami dotyczącymi zakupu i uruchomienia nowych urządzeń oraz tego, jak najlepiej wykorzystać nowy telefon.
Drukarki i Akcesoria
Drukarki mogą być enigmatycznymi urządzeniami. Możemy pomóc Ci w instalacji i podłączeniu drukarki do sieci domowej, wymianie pojemników z tuszem i usuwaniu zacięć. Zapewniamy również wskazówki dotyczące innych funkcji, takich jak skanowanie lub podłączenie kamery.
Telewizory i Obiorniki Satelitarne
Inteligentne telewizory są już dostępne w prawie każdym domu, ale nie zawsze działają tak, jak powinny. Możemy udzielić Ci porad i wskazówek dotyczących rozwiązywania problemów z telewizorami i odbiornikami satelitarnymi.
Połączenie z Internet
Niezależnie od tego, czy Twój Internet działa za pośrednictwem modemu na łączach stałych, czy modemu LTE, pomożemy Ci w razie problemów z połączeniem. Rozwiązujemy problemy, podłączamy urządzenia do sieci domowej w mniej niż 30 minut.
Porady i Szkolenie
Jeśli masz problem z nowym smartfonem, komputerem lub aplikacjami, Skontaktuj się z nami, pomożemy Ci poprowadzimy Cię w zrozumiałym języku i w przyjazny sposób. Wyjaśniamy z niezrozumiały żargon i zachęcimy do nauki!
Jak to działa
Zachęcam do korzystania z usługi internetowej „zdalne wsparcie”. Usługa ta polega na połączeniu się z Państwa komputerem za pomocą specjalnego programu lub Skype. Informatyk przejmuje kontrolę nad Państwa komputerem i zarządza zdalnie jego pulpitem, prowadząc zarazem z Państwem korespondencję telefoniczną, video lub chat. Tego typu usługa świetnie sprawdza się przy rozwiązywaniu problemu z programami użytkowymi.
Warto skorzystać z takiej możliwości. Wygoda i szybkość to zalety zdalnego pulpitu. Wystarczy tylko posiadać komputer z łączem internetowym i pobrać program do zdalnego serwisu. Nie ważne gdzie znajduje się komputer! Nie ma konieczności przynoszenia komputera do serwisu.
Dzięki tej możliwość jestem w stanie pomóc Państwu najszybciej jak to możliwe – często nawet w kilka minut po zgłoszeniu problemu jest on już rozwiązany!
Ważne!: nigdy nie poprosimy o ujawnienie żadnych osobistych haseł!
Cztery Proste kroki do nawiązania usługi „zdalne wsparcie” na komputerze.
1 – Porozmawiaj z nami
Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać lub zarezerwować termin, aby omówić Twój problem. Zanim podejmiesz jakiekolwiek zobowiązanie, oszacujemy czas i kwotę na wymaganą pracę. Jednorazowe 30-minutowe natychmiastowe wsparcie zaczyna się już od 10,00 zł (zazwyczaj jest to wystarczające na zdiagnozowanie problemu z komputerem lub smartfonem.
2 – Kup odpowiedni kredyt czasowy wsparcia zdalnego.
Zakup Kredytu czasowy wsparcia zdalnego to łatwy proces. Bezpośredni przelew z banku, płatności przez PayPal, kartą płatniczą lub kodem Blik. PayPal jest zazwyczaj preferowanym i najłatwiejszym sposobem.
3 – Naprawiamy Twój problem
Łączymy się z komputerem zdalnie i szybko i bezpiecznie rozwiązujemy problem. Następnie potwierdzamy czas i odejmujemy odpowiednią liczbę Jednostek Wsparcia z Twojego konta. Wszelkie pozostałe Jednostki mogą być wykorzystane do następnego zdalnego wsparcia lub innych porad informatycznych proponowanych na naszym portalu.
4 – Kontynuuj swoją pracę lub graj!
Pomagamy zdalnie naszym klientom od wielu lat i mamy duże doświadczenie w zakresie rozwiązywania problemów. Zapraszamy do kontaktu z nami, skorzystania z naszych usług i przekonania się, że powyższe informacje to nie tylko marketing, ale i faktyczne umiejętności!
Ważne! Aby rozpocząć sesję pomocy zdalnej najpierw skontaktuj się telefonicznie, poprzez komunikator lub mailowo z nami, aby uprzedzić nas o swoim zamiarze uzyskania pomocy zdalnej.
Zapoznaj się z zakresem pomocy i zasadami realizacji naszych usług.
Zapraszam do kontaktu wszystkich, którzy maja problemy z komputerem, smartfonem lub innymi akcesoriami.
Pakiety wsparcia zdalnego
1 x 30 min
Jednorazowa 30-minutowa sesja zdalnej pomocy technicznej z przyjaznym ekspertem komputerowym
20. PLN. Ważne przez 12 miesięcy od zakupu.
2 x 30 minut.
Dwie 30-minutowe sesje zdalnego wsparcia z przyjaznym ekspertem komputerowym.
40 PLN. Ważne przez 12 miesięcy od zakupu.
3 x 30 minut.
Trzy 30-minutowe sesje zdalnego wsparcia z przyjaznym ekspertem komputerowym.
60 PLN. Ważne przez 12 miesięcy od zakupu.
4 x 30 minut.
Cztery 30-minutowe sesje zdalnego wsparcia z przyjaznym ekspertem komputerowym.
80 PLN. Ważne przez 12 miesięcy od zakupu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ochronę danych na komputerach użytkownika ani za utratę tych danych w wyniku podjętych prac. Twoim obowiązkiem jest zapewnienie kopii zapasowej danych PRZED wykonaniem jakiejkolwiek pracy na twoich komputerze. Zdalne wsparcie jest naliczane w 30 minutowych jednostkach. Opłata za każdą jednostkę rozpoczyna się w pierwszej minucie każdej 30-minutowej sesji. Dlatego pierwsza jednostka jest wymagalna, gdy tylko praca się rozpocznie, druga jednostka jest wymagana od 31 minuty i tak dalej. Jednostki zostaną odjęte od zakupionych Kredytów Jednostek Wsparcia Zdalnego, jeśli przekroczysz zakupione jednostki do Wsparcia Zdalnego, będziesz musiał dokupić dodatkowe Jednostki Wsparcia Zdalnego.
Wszelkie pozostałe Jednostki po pracy nad twoim problemem mogą być użyte innym razem. Jednostki mają 12-miesięczny okres użytkowania od daty zakupu.
Jeżeli masz problemy z zakupem jednostki wsparcia zdalnego, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Pomoc dla SENIORÓW
Specjalnie dla „Dojrzałych internautów”, którzy chcą zacząć swobodnie korzystać z komputera i nieograniczonych możliwości Internetu przygotowaliśmy ofertę pomocy w obsłudze komputera i oprogramowania. Z nami szybko opanujesz obsługę sprzętu!
Dzięki naszej ofercie poniższe czynności staną się dla Państwa osiągalne, a wykonywanie ich będzie czystą przyjemnością:
- wyszukiwanie informacji
- płacenie rachunków przez Internet, zakupy bez wychodzenia z domu
- oglądanie filmów on-line
- branie udziału w aukcjach internetowych
- korzystanie z serwisów społecznościowych
- odbieranie i wysyłanie wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej
Rozmawiaj z rodziną za pomocą komunikatorów takich jak Skype, Gadu-Gadu. Korzystaj z portali społecznościowych Facebook, nasza-klasa.